Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

στο Βερολίνο


στο Βερολίνο,
όταν χιονίζει οι άνθρωποι περπατάνε με τα χέρια,
οι καμινάδες καπνίζουν τόσο πολύ που γεμίζουν τον ουρανό,κρύβουν τον ήλιο.
στο Βερολίνο,
τα τρένα έχουν παντού το ελευθέρας,πάνε όπου τους καπνίσει.
οι άνθρωποι τ'ακολουθούν σχολαστικά παρα τ' αύτα
κι ο χρόνος μετράει τα θύματα του.
στο Βερολίνο,
οι αγάπες μαθαίνουν να σβήνουν στα αλκοολούχα ποτά
και τα αλκοολούχα ποτά μαθαίνουν να σβήνουν τις αγάπες.
πόσο άφοβα αγαπάμε?
στο Βερολίνο
οι πρωτοχρονιές είναι ελαττωματικές
Δεν ασχολήθηκε ποτέ κανείς σοβαρά με το γιατί...
ίσως γιατί τα γρανάζια ακούγονται δυνατότερα όταν χαλάνε.
στο Βερολίνο,
μια μπαλαρίνα χόρευε στο χιόνι.
στο Βερολίνο,
ξεχνάς οτι υπάρχουν άστρα.
Δεν λείπουν μόνο τα ίδια,λείπουν και οι αφορμές για να τα ψάξεις.
στο Βερολίνο,
μην παραπατήσεις πουθενά,
μην ακουμπήσεις,
μην σταθείς,
ασυμμετρίες απαγορεύονται!
στο Βερολίνο,
μάλλον χρέωσα πολλά,
ιδιοτέλεια,αδυναμία κι ακεφιά
ποινές που αδίστακτα ο νούς μου μου ορίζει
με βασανίζει
το γιατί...
μα αυτάρεσκα μια απάντηση μου δίνω,
Βερολίνο.

7 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Zηλεύω όσους ταξίδεψαν και περιπλανήθηκαν σε πόλεις του κόσμου... έζησαν παντού!!!
Πολύ όμορφα έντυσες το ποστ μουσικά...(δυο φορές με ταξίδεψες μα δεν με μουτζούρωσες...):)

Talisker είπε...

ναι ναι

δεν θυμαμαι ποτε χορεψα στο χιονι του Βερολινο

σιγουρα ομως καποτε χορεψα κι εγω εκει !!:)))

μια μπαλαρινα μιση

υστερα τραγουδησα το αντιο δρομοι του Βερολινο και αρχισα να γλιστρω στο φεγγαρι ...


-ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ!

Νίνα είπε...

To βερολίνο θα μου λείπει πάντα.
Και το μαγικό είναι ότι μπορείς να το αγαπήσεις άφοβα..! :)

Xνούδι είπε...

...Kι αν απόψε με ρώταγες που θέλω να βρεθώ, δεν θα σου απαντούσα στο Ilulissat. Θα σου έλεγα στην Βερολινέζικη Κastanienallee. Να κάνω σε κάποια ταράτσα την κεραία και να εκπέμπω ένα βουνό ασυναρτησίες στους περαστικούς. Νυχθημερόν.

theorema είπε...

First we take Mahnattan, then we take Berlin?... :-)

Σταλαγματιά είπε...

Θαρρείς πως μοιάζουμε κι εμείς με όλα όσα εκεί συμβαίνουν...

Μέρα καλή!

Δημοσθένης είπε...

ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια,
χνούδι μέναμε σχεδόν πάνω στην Κastanienallee και ομολογώ ότι παρ'όλη την περίεργη μελαγχολία του μου έλειψε ήδη το Βερολίνο.